Utveckla er kundservice & kommunikation

Det råder inget tvivel om att kundnöjdhet och lönsamhet hänger samman. Nöjda kunder är trots allt vad som driver framgång och att veta hur man hanterar och pratar med kunder är otroligt viktigt. Det är ju i mötena med kunderna som deras uppfattning om varumärket eller produkten kan påverkas som allra mest.

En undersökning från 2011 visade att 86% av de tillfrågade konsumenterna sa att en dålig kundservice-upplevelse gjort att de valt att byta till ett annat varumärke. Det visade sig också att fyra av fem tillfrågade som haft en negativ kundservice-upplevelse också berättade om incidenten för andra.

Därför kan alla som sitter med någon form av kundkontakt ha stor nytta av att lära sig moderna metoder, verktyg och modeller som hjälper dem att agera optimalt i kundmötet. 

Femstjärnig serviceJag tillhandahåller tjänster och utbildningar i ett antal olika former med allt som behövs för att göra er till serviceinriktad organisation  som konsekvent levererar riktigt bra kundmöten och nöjda kunder.